Monday, December 31, 2012

Muistellaanko?

Taas on yksi vuosi päättynyt. Oon tosi ilonen ja surullinen samaan aikaan. En osaa oikeen sanoa millanen vuosi on ollu, ois mahdotonta kuvailla sitä vaan muutamalla sanalla joten en sitä aiokkaan yrittää.

Mun viimeset 10 uutta vuotta on itseasiassa ollut suoraan sanottuna aika perseestä ainakin mun muistin mukaan. En oo ikinä oikee saanu viettää sitä kavereitten kanssa ja varsinkin siinä 14-16 vuotiaana siitä onkin seurannu monenmoiset itkupotkuraivarit. Tämä vuosi ei oo mitenkään poikkeus, tai no huutamisen oon päätänyt jättää nyt välistä, mutta kyllä sitä aina muutama kyynel tulee vuodatettua niinkin lapsellisesta syystä, että jään paitsi juhlinnoista. Mun pitäis ehdottomasti pysyä kaukana kaikesta social mediasta tälläisinä juhlapäivinä kun kaikki päivittelee illan suunnitelmia ja kuvia kaveriporukoista ilosina kun siitä ei ikinä seuraa muuta kun paha mieli. Tietenkin tänä vuonna helpottaa ajatus, että ensi vuonna minäkin pääsen mukaan leikkeihin :D.

Ei sillä, oishan mulla täälläkin ainakin yksi kaveri joka varmasti tekisi mun kanssa jotain ja toinenkin pyytänyt illanistujaisiin, mutta näin masennuksissani istun mieluummin kotona musiikin ja ruuan parissa (pitää kunnolla ahmia ennen taas jälleen kerran sen "terveellisen elämän" alottamista) ja olen rauhassa surullinen ja yksinäinen, kun syy tekosyy kerrankin on.

No mutta ajattelin muistella kulunutta vuotta muutaman kuvan kera, mitkä käyn kaivelemassa tuolta entiseltä läppäriltäni, kun onhan 2012 ollut hieno vuosi loppujenlopuksi!



     



















Hui olipa homma! Hirveä valikointi, että mitä tähän kehtaa tunkea, mutta kyllä tuossa nyt pääpiirteissään tärkeimmät tapahtumat on! Kisailua, 18 v synttäri aamu, koulua, lomamatkailua miamiin, tietysti paaljon kesää suomessa, ekaa koulupäivää ja niin poispäin. Vaikuttaa varmasti tosi narsistiselta kun melkein pelkkiä kuvia ittestäni (kaikenlisäksi iki-ihania teinipeilejä), mutten vaan kehtaa laittaa muistakaan ainakaan näin ilman lupaa ja silleesti :)

Mutta tosiaan tässä onkin kattelemista ja lukemista varmasti ihan tarpeeksi! Kello lyö juurikin täällä viisi, joka tarkoittaa että hyvä uutta vuotta kaikille suomessa (ja muutenkin samalla aikavyöhykkeellä oleville)!! Nauttikaa, tehkää lupauksia ja yrittäkää pitää niistä kiinni edes ensimmäinen viikko, ja tehkää vuodesta 2013 entistäkin mahtavampi :)

Pusuja from Julia

6 comments:

  1. Haha mun veljel on tollai samanlainen lippis (sini-valkonen) ku tol yhel pojal tos jossai keikal:D
    Mut kiva postaus oli ja aww toi sun ilme on iihana tos kuvas mis istut kai jossain pöydän äärel ulkona<3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aijjaa! En ollu ees hoksannu mitää lippistä, oot tarkka :p Hihii kiiitti se oli itseasiassa varmaa vuoden parhaista päivistä! Juhannus aatto, tuossa vielä mäkkärin pihassa :D<3

      Delete
  2. Sun blogista on tullu yks mun lemppari! :) Kivoja kuvia ja sun kirjotuksia on aina tosi kiva lukea

    ReplyDelete
  3. Mitä valkoisia pörröpuita tuossa ekassa kuvassa oikein on :DDDDDD Haluan tommosia tännekin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne on kirsikkapuita! Kukkii aina tosi ihanasti keväisin, täällä on ihan sillon sellanen jonku viikon kestävä cherry blossom festival :)Tuntuu ku taivaassa kävelis ku on noitte keskellä<3

      Delete