Friday, October 12, 2012

Koti-iltaa

Ihanaa ihanaaa perjantai! Tosiaan tää olikin vaan neljän päivän koulu viikko, koska maanantaina oli Columbus day eli vappaata. Silti oli kyllä iha liian rankka viikko ja stressiä pukkaa ahkerasti päälle tälläkin hetkellä.

Koulussa oli kyllä ihan tuskaa taas jälleen, ja koska herätykset mulla täällä on puoli kuuden maissa nii eipä ollu yllätys, että vetäsin tunnin mittaset tirsat heti ekalla koulutunnilla (jotka on siis noin 90 min pitkiä). Noh, ei kukaan voi olettaa että perjantai aamuna puoli kahdeksalta kukaan jaksaa kuunnella Yhdysvaltojen constitutionista höpinää. Toisaalta, yksi mun aineista on nimeltään Basic Technical Drawing ja minä, joka on täysin onneton tekniikan ja piirtämisen kanssa, oon nyt huomannut että tykkäänki yllättävän paljon! Who knew..  Kyllä melkein kaikesta saa mielenkiintosta, kun löytää oikean asenteen.

Kotiin ku pääsin nii tokat päikkärit sitte! Oonpa väsyny ihminen, ei muuta voi sanoa. Illan päälle mentii pikkuveljien kanssa käymään kolmestaan kaupassa ostamassa herkkua iltaa varten ja voi että ku ulkona on ihana ilma! Alkaa viilentymään vihdoin ja tähtitäiväs loisti. Pakko oli myös käydä kurkkaa meidän koululla olevaa football peliä, koska eräs tyttö mun cheer-joukkueesta oli siellä vastustajakoulun huutosakki joukossa. Ne oli voitolla vielä siinä vaiheessa ainaki aijaijai..








Huhhuh nyt on maha täynnä ja hukassa ollut motivaatio terveellisen ruuan syömiseen löydetty. Jospa sitä keksis jonkun elokuvan tän illan päätteeksi! Hyvää viikonloppua :)


No comments:

Post a Comment