Tuesday, November 13, 2012

Saavutuksia

Hejj kaikki! On menny nyt vissiin viikko viimeisistä kuulumisista, mutta oon ollu hirmu kiireinen ja heti jos vähänki vapaa aikaa nii piti käyttää se aika nukkumiseen! Heh oon laiskapeppu.. En nyt sit jaksa mennä ihan yksityiskohtiin ku tulis niin pitkä postaus, mutta voisin kertoa nää huippukohdat!

Keskiviikkona siis oli mun National Honor Society induktio tai virkaanastuminen, näin google kääntäjän avulla suomennettuna. Kaikki käytiin siinä lavalla kättelemässä rehtoreita sun muita ja saatiin sellaset diplomit, ei sen kummempaa.Viikonloppu meni taas aivan liian nopeaa töiden, lastenvahti keikan (terkkuja teille :p ), cheerin ja läksyjen parissa, perus kauraa.

Viikonloppuna oli suomessa cheerleadingin SM karsinnat (onneksi olkoon kaikille kisaajille, olitte mahtavia!!) , joten niitä videoita on tullu kateltua ja sainkin hirmuisesti motivaatiota lisää. Ja niiiin en oo tainnukkaa mainita, että olin meidän joukkueen eka joka valittiin Legacy Lunch Boxin kantajaksi!! Sitä kierrätetään suurinpiirtein parin viikon välein aina sille joka on valmentajien mielestä työskennelly koviten ja sinne sisälle laitetaan aina jotain omaa ja kannetaan jokasiin reeneihin/kisoihin yms. No mutta niin siis maanantain harkoista piti kertoa. Eli normaalisti lämpättiiin siinä ja valmentaja spottas, eli autto, arabi-flikki-kierrevoltissa niin kuin aina normaalisti ja sitten hän sano että teeppä yksin. Kaikki jotka tän valmentajan tuntee tietää, että jos sitä  ei sillon tee yksin niin suosio hänen silmissä on mennyttä. Hänen motto on "You trust me to teach you, now trust me: do it by yourself". Tää mentaalinen puoli on tosi iso osa näissä voltti hommissa, ainakin mulle, ja sen takia edistyminen on joskus junnannut paikoillaan monta vuotta. Tiesin myös, että jos en sitä nyt ekalla kerralla tee, niin en uskalla tulevaisuudessakaan joten annoin vaan mennä ja onnistu täydellisesti! Ääää olin niiiiin onnellinen! Kokeilin vielä kahesti mutta menin vähä mukkelismakkelis niinä kertoina, mutta mulle tärkeintä on se uskaltaminen. Kaiken muun voi hioa sen jälkeen! Onneks huomenna taas harkat, yritän saada videota siitä koska siis tää on ihan megaüberiso juttu mulle, itkin onnesta kotimatkalla autossa vaan ku pari vuotta sitten en ois ikinä uskonu tän päivän koittavan. Itseasiassa puoli vuotta sitten en uskaltanu itse tehä edes arabi-flikki-volttia, jonka olin yksin tehnyt jo 14-vuotiaana ensimmäisen kerran. Huhhuh taas on yksi mun isoimmista unelmista käyny toteen, oon niin kiitollinen kaikille kaikesta! Hih Thanksgivinghän on sopivasti nurkan takana. 











Voi vitsit muuten oon ihan koukussa nyt tuohon Sanajahti peliin vaikka oonki ihan surkea siinä :D En vaa saa lopetettua, aina se sama "enää tää kierros" joka ei ikinä toteudu kuitenkaan. Voi ei mun piti olla tähän aikaan jo sängyssä koska huomenna on taas tärkeä sekä kiireinen päivä ja kaikenlisäksi mulla on ollu vakavia vaikeuksia ton heräämisen kanssa.. Oon nukkunu viikon ajan melkein joka kouluaamu pommiin :s
Hyvät yöt tai päivät teille! <3
- Jullegulle



8 comments:

  1. voi eiiii mäkin haluun johonkin vaihtoon! oon niin kateellinen kaikille jotka pääsee :o
    noh..tässä juuri kesävaihtoja katselen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. no siis miehän en oo vaihossa, mutta ite sitä aikoinaan kans suunnittelin ja kavereita on ollu ja kyllä ollu kuulemma mahtavia kokemuksia! ja just tollaset kesävaihdotki ollu ihania kuulemma ja saanu paljon uusia kavereita että siitä vaan jos minkäänlainen mahdollisuus on! :)

      Delete
  2. Mikä on sun stunttipaikka cheerissä? (: Minkä ikäisenä alotit cheerleadingin ja oletko ikinä ollu rovaniemen seurassa vai alotitko siellä amerikassa? :)
    Missä seurassa sä oot siellä, kun luin jostain postauksesta että olet allstar joukkueessa vai oletko? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pääsääntöisesti nostan (pääpohja, main base, vai mikä onkaan), mutta oon aina noussu ennen viime vuotta. Alotin ihan ekan kerran öö öö kai 7 vuotiaana amerikassa, mutta satunnaisista syistä ollu taukoja välissä niin yhteensä oon harrastanu noin 7 vuotta veikkaisn. Oon ollu rovaniemen seurassakin oisko kolmisen vuotta! Joo olenhan minä, seurassa nimeltä All Star Legacy! :)

      Delete
  3. hha en tie onks järkee tummentaa noit kohtii ku niist pystyy lukee läpi ja twitteristäki käy selville sun sukunimi :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo odotinkin että millon joku siitä mainitsee :D yritin kovasti itelle uskotella ettei oo mitään järkeä alka suttailee mutta kun aikaa sattu olee ja pieni ärsyttävä ääni inisi tuolla jossain aivoissa että tummenna nyt kuitenki, näin siis sitten päädyin tekemään saadakseni "mielenrauhan" :D vaikka eihän nuo mitään salaisia tietoja olekkaan :p

      Delete
  4. joo, mulla ihan sama juttu ton sanajahdin kaa! :D ja liityin lukijakses!

    http://littlereasonstosmilej.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ihanaa, en oo yksin :D se on nii koukuttava! voi kiva, meen tästä kurkkii sun :)

      Delete