Saturday, November 17, 2012

Nap Season

Miau!

Mitäs kuuluu! Mulla ainaki väsyttää nii että huhhuijjaa. Monen tunnin päiväunet on ainut syy miten oon selvinny elossa viime viikon, vaikkakin välillä nää päiväunet pukkaa päälle huonoon aikaan, mm. ajaessa harkkoihin tai lastenvahti keikan kesken. Edes viikonloppu ei oo auttanu tähän väsymykseen kun tämäki päivä koostunu vaatimattomasti huoneen siivoamisesta, tumbling-classista jonka perään juoksulenkki sekä venyttelyt ja suihkun kautta uudestaan lapsenvahdiksi.

Tämän vahdittavan tytön Harry Potter-fanituksesta on itellekki taas heränny se pieni nörtti lukutoukka ja nyt vihdoin päätin alkaa lukea uudestaan näitä kirjoja ku pitkään oon sitä suunnitellu. Jospa tää pitäis mua vähän erossa tästä koneesta ja koukuttavista Facebookeista ja Twittereistä! Pienenä luinkin nää moneen kertaan sekä suomeksi että englanniksi ja joka kerta yhtä hyviä! Olinkin ihan unohtanu miten ihanaa on lukea vaihteenvuoksi jotain muuta  kun koulun pakkollisia kuolettavan tylsiä Great Gatsby:ejä. En kyllä ees ymmärrä miten tykkään Pottereista niin paljon kun vihaan kaikkea yliluonnollista science fiction tyylistä kamaa, jotenkin nää vaa iskee ja tuo tietenkin mieleen muistoja lapsuudesta.

Ah mie jätänki löpinät nyt tähän enkä mene enempiin yksityiskohtiin viikon kulusta, että pääsen sängyn pohjalle keräämään voimia huomista varten.





muimui♥

4 comments:

  1. Mun blogissa on sulle haaste! (:
    http://lifeinthisbubble.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. käynpä kattoo! mulla on vielä tekemättömiä haasteita tuolla luonnoksissa nii pistän tän sit listan jatkeeksi! :)

      Delete
  2. oon ihan SUPERKATEELLINEN ku saat olla amerikassa ♥ :D ! paras maa!

    muutenkin aivan älyihana blogi ja oot tosi kaunis ! :)

    minun -> http://katruuu.blogspot.fi/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha älä turhaan oo liian kateellinen, ei täällä nyt nii ihmeellistä oo ettäkö parhaaksi sanoisin :D mutta voi kiitos hirmuisesti!!! :)

      lähdempä kurkkii sun :p

      Delete